onsdag den 1. august 2012

Nye kreative græsgange

Vi bor i lejlighed og jeg drømmer om et hus og have. Ikke mindst for at have mere tumle plads til børnene, men også for at kunne give dem et dejligt værelse som er deres helt eget, og som jeg kan indrette og bruge alt den inspiration, som jeg har fået her i blogland. Mille er f.els. begyndt at trække sig lidt tilbage når hun har brug for ro. Så går hun ind på deres værelse/opbevaringsrum og kigger lidt i de bøger hun kan nå - f.eks. En lille rød tysk ordbog. Ingen billeder og meget lille tekst - hm mon det betyder hun bliver belæst... Så det kunne være skønt hvis jeg kunne lave en dejlig blød hyggekrog hvor de kan lade op og hygge sig.

Men idet vi så småt er i processen, hvor lejligheden skal sættes til salg, vil vi ikke banke en masse nye huller i væggene. Men nu er jeg igen blevet inspireret i blogland og har netop bestilt noget i dag, som ikke giver huller i væggen men børne-pimper værelset lidt. Er så spændt på at prøve det når postmanden kommer med en pakke :-)

Ha en god dag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...