lørdag den 25. august 2012

Krea uge #1

I denne uge har jeg har jeg haft tre sygedage, hvilket har givet anledning til at summe lidt i kreahulen. Jeg har haft en masse ideer, der har boblet og bare ventet på at komme ud. Efter at have fået et overblik over hvor meget tøj børnene har i de fremtide størrelser, gik jeg i gang.

Der er så meget sødt pigetøj, at Mille er godt forsynet, men Mads mangler bukser. Hans ben er enormt lange og han er ret slank, så han kan ikke passe standardstørrelser med mindre der er en elastik i taljen. Så det skulle blive til et par bukser til ham med ekstra længde i et mønster jeg er ret vild med.


Igen er jeg i det grønne hjørne. Babyfløjl, en orange tittekant og lysegrønt bomuld med en masse stjerner til bagsiden. Jeg er faktisk blevet temmelig godt tilfreds.

 
Tittekanten er fastgjort med en neon orange tråd. Det ses ikke, at det er neon men falder meget godt i med den orange tittekant.
 
God lørdag.

Kh Line
 
 

5 kommentarer:

  1. FINE bukser - jeg kan godt li' den orange mod den grønne. Lækkert udført med pyntestikningen og tittekanten, og lækkert med neondetaljen (elsker neon, har bare ikke selv fået indkøbt hos bettyp.dk (åååh, der er neon!)). Hvad ER der med de tynde drenge og deres lange ben??! Sådan én har vi også her ;-) Og vi har sjovt nok også en "Mille" :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tal for de søde ord :-) jeg skal vist ås have lavet et par til Mille for de er bare super fede. Og nu har jeg lavet alle begynderfejlene på dette par så det næste par kommer bare flyvende ud af maskinen :-)

      Slet
  2. Wow hvor er de bare fine, er også bare så vild med det mønster, er desværre ikke blevet til mere end et enkelt par ;) Har lige fundet din blog, melder mig straks som fast læser og lurer lidt videre ;) Kig gerne forbi min blog også.

    SvarSlet
  3. Kære Line
    Spottede dig i går på mobilen :)
    Men det er nu ikke det samme med de små billeder(!)
    Dejlig blog du har dig her, og hallo du bor i Sønderborg, endnu en krea sønderjyde, det kan jeg li´!
    Søde bukser, jeg kan rigtig godt lide dit mønster, det giver en kanon effekt.
    Tak for dine søde kommentarer hos mig!
    kh Libbie

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Libbie
      Tak for det.
      Vi må holde sammen os sønderjyder :-). Jeg kan desværre ikke den weekend, men blogtræffet i Kolding ser spændende ud. Næste gang må jeg med :-)
      Kh Line

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...