fredag den 17. august 2012

Nye projekter

Jeg har nu summet over hvilke nye kreationer jeg vil igang med til de to små. Jeg vil lave et par bukser til dem hver i det mønster fra Stof2000, som Mille har et par bukser i med grøn pipingkant. Denne gang med to forskellige slags stof og lommer. Jeg har ikke syet integreret lommer før, så det vil jeg kaste mig ud i, for det må give nogle gode effekter med en kat og en frø kiggende ud af lommen.


Grundfarven til Mads bliver i græsgrøn babyfløjl og frøer på siden og i lommerne, og Mille får et par mørkebrune babyfløjl med katte i lommerne og på siden.

Jeg kan godt tænkte mig at bruge pipingbånd i siderne, men det kantbånd jeg bruger fra stof 2000 til at lave pipingbånd med hurtigt mister farven. Kender du et godt sted at købe pipingbånd eller kantbånd som ikke mister farven??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...