onsdag den 15. august 2012

Ugler i mosen

Efter at have strikket sweateren til Mille i en vældig fart, har jeg fået blod på tanden med strikkepindene igen. Og nu da vinteren nærmer sig skal jeg have lavet nogle veste til de banditter. Jeg er vist lidt bagud mht. ugler, men jeg har set mig lun på at lave en vest med ugler på og knapper som øjne. Jeg har fundet inspiration her. Den er rigtig fin men jeg er ikke så stærk i de engelske forkortelser, så jeg skyndte mig ned i garnforretningen og købe en opskrift med et uglemønster. Til Mille bliver vesten rød, måske med noget lilla eller grøn på. Jeg arbejder stadig på at få brugt nogle af alle mine rester, så forhåbentlig er det nogle farvekombier der fungerer sammen.

Efter besøg i garnforretningen ville Mads så gerne deltage i fotograferingen af det indkøbte, at hans små fusser kom med på billedet. 



Åh der er bare ikke noget som barnefødder. De er SÅ lækre og bløde. Men hold da op hvor kan de lugte surt. Da Mille og Mads var spæde, så jeg mit snit til at tage et godt og grundigt snus i deres små fusser. Jeg havde forventet den sødlige babylugt, men hold da op jeg blev overrasket. De var godt nok sure!!! Så jeg fik travlt med at rengøre i mellem tæerne så jeg kunne nyde dem både i udseende, blødheden og duften.

I dag hvore de er 21 måneder kan det være en udfordring at rense mellem tæerne, men med termet "Lakrids mellem tæerne" synes de, at det er sjovt. Ja som førstegangs mor giver hver fase nye udfordringer, men lige så stille finder man ud af at lege sig gennem udfordringerne.

Ha en dejlig aften

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...