torsdag den 9. august 2012

Jubiiii.....

... så kom postmanden endelig med mine bestilte varer. Nu kan jeg få pimpet børnenes del af værelset lidt op, så det bliver børnehyggeligt - iblandt alle bøgerne og farens guitarer.

Jeg har købt washi tape hos Kirkesjov, efter at have set de wall stickers som Mette har lavet som inpiration.

Jeg har bestilt 3 ruller med en god blanding af drenge og pige farver. Men nu er det jo ingen hemmelighed, at jeg er ret vild med grøn, så det går igen i alle tre ruller.

Og her er de så mine tre dejlige ruller



Jeg har arbejdet hjemme i dag, og kunne slet ikke holde fingrene fra det. Jeg måtte bare prøve at lave en wall sticker. Så det blev til en test-sommerfugl. Jeg synes egentlig den er faldet meget godt ud. Den blev straks hængt op over Milles seng. Umiddelbart tænker jeg bare, at den ligner en sløjfe mere end en sommerfugl, og så går dyretemaet jo lidt fløjten. Jeg overvejer lige, om den skal skiftes ud med et andet dyr. Det smarte er jo, at så kan man sætte denne figur på et stykke bagepapir og finde det perfekte til den.





Mads skulle da også lige have en lille elefant til at holde ham med selskab.






Nu er det så bare spændende hvor længe de får lov at hænge der, for det er sagsmuldstapet og man kan godt løsne hjørnerne lidt. Mads er en rigtig pil-finger så jeg vil lige se om den kan få lov at blive hængende, før jeg klistrer flere på væggen. Jeg har tænkt på en fin række med 4 - 6 stykker i forskellige farver (grøn - selvfølgelig).

Hvad kan man ellers finde på med masking tape?? Nu har jeg jo nogle ruller liggende...

2 kommentarer:

  1. Søde tape-dyr! :-D Hvad med at dekorere den hvide kommode, der har sneget sig nøgen med på billedet? Måske bare en enkelt bane hele vejen henover en skuffefront? Eller tre små mus i forskellige størrelser, på nederste skuffefront i det ene hjørne. Fint er det, det tape :-)

    SvarSlet
  2. Super ide. Det må jeg straks lave :-) og velkommen til - det er hyggeligt at have dig med :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...