mandag den 27. august 2012

Krea uge #3

Jo tak, jeg fik vist lagt lige rigeligt med planer for mine sygedage, hvor jeg var alene hjemme i dagens løb. Men jeg nåede stort set det hele.

Efter at dyrene over børnenes senge har fået lov at hænge, har jeg lavet en række til dem hver, så de kan få lidt mere at kigge på.



Mads fik en række elefanter i grønne og blå nuancer



Og Mille fik en række sommerfugle i lyserød og grøn

Det er da blevet ret godt og jeg er virkelig imponeret over så let det er at lave. Det er da også en hyggelig gave at give. Og det smarte er, at de kan flyttes.

Efter at have skrevet med Trine, gav hun mig den gode ide at beklæde kommoden også. Så den fik lige en tur. Mille og Mads elsker kattene og kom og aede dem og ville kysse dem

 



Og da Mille kom i seng, lå hun og sagde Missekat Missekat hele tiden. Så kommoden er et hit :-)

Ha en god mandag.

Kh Line

5 kommentarer:

  1. Nåårh, de er blevet fine! Og tak for linket :-)
    Kan godt forstå ungerne er vilde med dem ;-)

    SvarSlet
  2. Hvor er det blevet fint - det var en rigtig god idé.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de søde ord. Jeg blev så hooked og søgte efter flere flader. Men efter mandens udtryk at dømme skal jeg vist lige vente lidt. Mon ikke han har glemt det om et par uger og så kan jeg udsmykke med noget mere med mine 12 ruller...
      Kh Line

      Slet
    2. Det har han sikkert og så kan du fortsætte kreativiteten:-)
      K.h.
      Christina

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...