mandag den 6. august 2012

Lækkert uld midt om sommeren

Som skrevet tidligere håbede jeg at blive færdig med en sweater til Mille og starte på den til Mads, inden jeg begyndte på arbejde igen. Det lykkedes :-) Det er en opskrift fra Sys Fredens med striber og lusemønster. Jeg har ikke lavet den før, men fået den anbefalet i min strikkeklub, hvor det er en populær model der er blevet strikket mange af. Så kan efteråret bare komme an. Mille er ihvertfald klar nu. Jeg er dog ikke helt tilfreds med halsen, for den går lidt højt op. Men det er der råd for. Jeg vil afprøve en anden afslutning på Mads' sweater, så kan jeg jo altid ændre Milles, hvis det viser sig at det bliver en bedre hals.

Milles sweater er lavet i mørkelilla og cerise i Tundra garn fra BC garn.



Mads' sweater bliver strikket i lysgrøn og mørkegrøn. Jeg eeeeelsker bare grøn så selvfølgelig skal han have en sweater i grøn.


Nu er det godnat tid efter 1. dag på arbejde efter ferien. Det har været en hård nyser for hele familien - både i dagpleje og på job.
God aften i blogland

4 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine sweatre - du er dygtig til det med pindene. ;-)

    Jeg er lige blevet din faste læser nr. 2 og jeg glæder mig til at følge med her fremover.

    Kh Maria

    SvarSlet
  2. Hej Maria
    Velkommen til og tak for den søde kommentar.

    God dag.

    Kh Line

    SvarSlet
  3. Hej Line.
    Tak for kommentaren på min blog. Fin blog du har dig. Jeg har også meldt mig som fast læser nu :)
    Jeg har strikket en sweater efter det samme mønster, men din grønne version er godtnok fin. Måske Magne skulle have en mere ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sofie
      Velkommen til og tak for det :-) Jeg så godt din fine sweater. Den er lækker og jeg håber den bliver brugt flittigt her til efterår og vinter :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...