fredag den 31. august 2012

Traktorer

... er da noget alle af hankøn drømmer om - uanset alder, ik??

Jeg var lige forbi stofbutikken for at se om de havde noget sejt drengestof som i-pad sleevet til min mand kunne laves i. Og så faldt jeg over noget traktorstof. Jeg ved ihvertfald, at Mads vil elske det. Og så lidt neonorange, så kan han da kun blive glad.


Dette kunne ihvertfald godt være et bud på sammensætningen.

En anden ting der også smuttede med mig hjem:


Mums, der er ikke noget som en summerbird flødebolle og en latte fra min vidundermaskine.

God fredag :-)

2 kommentarer:

  1. Hej Line.
    Tak for din kommentar hos mig og hvor var det hyggeligt, du kiggede forbi. Fin blog du har fået startet her og bare vent og se, lige pludselig kan du aldrig slippe bloggeriet igen :-)

    God weekend

    SvarSlet
  2. Har selv lige købt traktorstoffet både i den grønne og orange version, og de skulle meget gerne henover weekenden forvandles til bukser til min den lille dreng :)
    Men jo det burde da være noget for alle aldre det stof, min mand er landmand, så mine drenges første ord var traktor ;) Kalder det en miljøskade... Glæder mig til at se hvad du får syet :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...