tirsdag den 31. juli 2012

Det summer i kreahulen

Jeg har været fordybet i min kreahule de sidste par aftener, hvor jeg har fået færdiggjort nogle projekter. Det er der jeg nyder min Line-tid med et glas rødvin og en lydbog på pc'en. Så kører min Brother og Bernina derudaf og der kommer alt fra buksedragt, bukser til t-shirts igennem. For tiden hører jeg shopaholic bøgerne. Det er bare drønhyggeligt og multitasking på højeste plan. Kender du det at du også godt kunne tænke dig at læse en god bog, men også gerne vil lave noget kreativt?? Hvis du er alene er det super at høre en lydbog samtidig.

Men hvad kom der så ud af maskinerne denne gang? Jo, jeg fik lavet den fine buksedragt færdig som jeg har set på denne skønne blog. Det varer nok lidt før Mille kan passe den. På trods af hendes 20 måneder er hun kun lige begyndt at bruge str 80. Hvor brormand bruger str 86 og 92. Han har fået et par bukser mere og en t-shirt.


Den er lavet i leopardprint babyfløjl fra Stof2000


Bukserne er i mælkedrengestrib fra Stof2000 og bomuld med biler fra Malika og Rosa. Herunder er det buksernes bagside






Stoffet er fra City Stoffer i Århus

T-shirten er dog ikke helt gået som tænkt. Ribben i halsen er blevet skæv, men mon ikke Mads får den på tiltrods når nu sommervejret kommer igen, når vi starter på arbejde i næste uge...

Der er mere tilbage af den leopardprintede babyfløjl. Overvejer kraftigt om jeg skal kaste mig ud i endnu et voksenprojekt og lave mig en nederdel efter Lines DIY. Kunne det ikke være lidt smart??

Nu vil jeg ind og se dvd med ingeniøren. De film vi ikke nåede at se i Biografklubben er nu begyndt at komme på dvd. 

Ha en god aften


1 kommentar:

  1. Jeg er vild med de der bukser! Skønne lommer og striber :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...