søndag den 29. juli 2012

Det danske sommervejr

Så viser det danske sommervejr sig fra sin sædvanlige side igen. Men så er det jo heldigt at der er en masse kreaprojekter, der kalder. Jeg er bl.a. i gang med en sweater til Mille. Måske virker det lidt omsonst at strikke i uld midt om sommeren, men med to aftagere må jeg i gang tidligt. Når først hverdagen viser sit grumme ansigt igen, bliver der desværre ikke så meget tid og overskud til div. kreaprojekter. Men jeg skal også have lavet en i limegrøn og mørkegrøn til Mads.

Det er et taknemmeligt projekt, så jeg er allerede nået langt. Mon ikke jeg når at blive færdig inden sommerferien er ovre om en uge?!



Garnet er fra BC garn i Kolding. De har et fantastisk lagersalg sidste weekend i oktober hvert år den . Og der gælder den samme undtagelse som med sommerferie-butiks-besøgende...
Jeg er lidt vild med garnrullerne. Det er overskueligt hvor meget man har tilbage, der er ikke mange løse ender at hæfte og så ser det bare så ordentlig ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...