torsdag den 20. december 2012

Vundet give away

Jubihuuu jeg har vundet - igen! Jeg vinder ellers aldrig noget men siden jeg blev aktiv i blogland i august, har jeg nu vundet hele tre give aways. Jeg føler mig SÅ heldig.

Denne gang er det give awayen hos Pustetrolden, jeg var så heldig at vinde. Tusind tak for det, Mette.



Jeg modtog en fin pakke med den lækreste kjole i med fine ugler fra Fair Tail.


Og som bonus var der to slikkepinde med. En til hver af spilopperne :-)


Mille er et lille 2 årigt tut, så lige nu passer hun tøj 1 - 1½ år. Men til næste år kan hun sikkert passe den til jul.

2 kommentarer:

  1. OG lige fået fingre i det fedeste hus, hold da op, jeg synes det lyder som om det hele bare flasker sig for Jer :-D Hvor dejligt - kjolen er altså bare rigtig fin!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det går ikke så ringe. Nu skal juleferien bare oprinde, så vi kan slappe af og nyde hinanden :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...