onsdag den 5. december 2012

Ren nydelse

Nu har jeg endelig brugt en aften i kreahulen sammen med min nye symaskine og overlockeren. Jeg kan ikke sige andet end at nu er maskinparken indtakt!

Jeg fik en symaskine af min mand i fødselsdagsgave - en Bernina B350 PE. Med 100 forskellige stingtyper og mange andre fancy features, skulle jeg lige have energi og overskud til at sætte mig ind i den i ro og fred. Så med lydbog, en god kop te og et lille nemt projekt, har jeg nu fået en lille del af den afkodet.


Den er bare så behagelig at sy på, i forhold til Brother begyndermaskinen som jeg har syet på de sidste ti år. Det at man kan sy helt langsomt og virkelig styre det, og så kan trykke til og suse afsted, gør finishing rigtig pæn. Og så LED lyset giver et fantastisk arbejdslys. Og så har den en masse andre features som jeg slet ikke har fået prøvet endnu.

Ud af dette første stævnemøde  kom der en nissehue til Mads. Men den må I vente med at se, da den meget hurtigt kom af hovedet igen i morges.

Nu vil jeg ud og nyde det frostklare vejr med en frisk tur i vikingeklubben. I lørdags var vandet 4,6 grader varmt, og jeg er meget spændt på hvad det nu er faldet til med de frostgrader vi har haft.

Ha en god dag :-)

1 kommentar:

  1. Sikke nogle lækre maskiner, det kan jeg godt forstå er ren nydelse. :) jeg glæder mig til at se huen den har spyttet ud ;)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...