mandag den 24. december 2012

Glædelig jul

Dagen er oprundet og jeg sidder dejligt afslappet og ser Bamses julerejse sammen med børnene. Vi skal holde jul hos min svoger i år. Det er min første jul med svigerfamilien - faktisk første gang jeg skal holde jul uden mine forældre. Spændende om det kan fungere i en alder af 34... Men det er også første jul min svoger og hans børn skal holde jul uden deres mor, som tabte en lang kamp mod kræften i juni. Så aftenen bliver fejret med et kæmpe savn.

Vi står for ris ala mande og mandelgave. Vi har været igennem mange overvejelser om hvad der kunne være en god mandelgave til en på 2, 9, 11, 34, 40, 42, 67 og 69 år. Min mand fandt på Rasmus Seebach Live med dvd og cd. Det er da musik de fleste kan lide. Mandelgaven er pakken ind i pink papir med neongul mursnor. Den behøves jo ikke ligne alle de andre gaver.

 
Gaverne er pakket ind, og pakket i de rette poser. Julekortene er skrevet - de bliver givet 2. juledag til min side af familien. Så her får I billedspam fra d. 23.
 
snestorm med iskrystaller på vinduerne
Julekort med billede af børnene
Papirlers hjerterne pryder gaverne.


Jeg ønsker jer alle en glædelig jul sammen med jeres kære.



 

1 kommentar:

  1. Glædelig jul til dig og din familie, Line. Jeg håber i får en dejlig aften. :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...