torsdag den 20. december 2012

Vinderen er...

venter vi lige med et øjeblik.

Først og fremmest vil jeg sige rigtig mange gange tak til alle dem, der har deltaget i min give away i samarbejde med forfatteren Jacob Holst Lei, som har skrevet og tegnet børnebogen "Findes der drager?". Der er både nye og allerede faste læsere. Og jeg glæder mig til at at kigge indenfor hos de nye :-)

Der er 17, der har deltaget og det har givet 31 lodder. Ved hjælp af Random.org har jeg trukket en vinder.
Det blev lod nr 24, som ejes af pigen med denne blog. Hendes kommentar lød: Jeg er også med på 1. Det lyder simpelthen som en bog lige for min Willi :-)
Stort tillykke, Maria. Send mig en mail på kahrkreation@gmail.com med din adresse og jeg vil skynde mig at sende bogen afsted, så den kan nå at ligge under juletræet :-)

Og endnu engang til for deltagelse til jer alle :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...