mandag den 27. oktober 2014

Bambikjole

Mille er inde i en periode, hvor strømper er ulidelige at få på. De driller i sømmen og er enten for lange eller for korte. Bukser nægter hun også at tage på, så vi er afhængige af kjoler og gamacher for tiden. Da det altid har tendens til at ligge i vasketøjskurven, når vi skal bruge det måtte jeg i gang ved maskinen. Jeg lavede et nyt sæt til Mille med inspiration fra kjolerne i sommer plus et par gamacher. 

Jeg var en tur forbi Stof2000 og kunne ikke stå for bambijerseyen og det matchende stribede.
 
Rigtig god mandag :-)
 



Hvor er vi seje!

9 kommentarer:

  1. Ah men, hvor er de søde - jerseykjoler slår aldrig fejl for hverken børn eller voksne. Din Moneta kjole har spøgt i mit hoved og jeg har netop bestilt mønstret - kunne blive en perfekt julekjole - fin og med plads til en god julemiddag uden noget der strammer:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor fedt, Mette! Den glæder jeg mig til at se :-)

      Slet
  2. Hvor er de to bare søde. Dejligt med den gule farve her på dage hvor vejret nogle gange er lige gråt i gråt nok. Skønne unger. Hvilket mønster har du brugt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christina :-) jeg elsker gul, men er for meget en blegfis. Så er det jo fantastisk at man kan putte børn i alle farver :-)

      Slet
    2. Og mønsteret er fra Ottobre 3/2014

      Slet
  3. Super lækkert sæt og super lækre unger ����

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...