torsdag den 27. marts 2014

Tur til staden

I går havde jeg et møde i København. Under mødet kommer der musik nærmere, og jeg ender med at hænge ud af vinduet og være helt bjergtaget. Jo jo det sker hver dag, at garderne går en runde i forbindelse med vagtskiftet, men der hvor jeg arbejder til daglig, plejer vi ikke at have den slags musik til arbejdet.
Når jeg nu var i storbyen, var jeg også ude og ose. Turen gik forbi City Sycenter. Hvis man har været på Marapyttas Syskole, har man ikke kunnet undgå at høre om den forretning. De har nogle rigtig fine ting, og jeg fik da også lidt med hjem.
I Københavns lufthavn var jeg på den sædvanlige tur igennem indenrigsterminalen for at få en enkelt kaffe i transitområdet. Sikke nogle skønne grafiske indtryk der er at hente på den tur.

 
 
                                       
 
 
 
 
Ha en dejlig dag :-)

2 kommentarer:

  1. Jeg har også et arbejdsmøde i København imorgen - og har planlagt besøg i samme butik:)

    SvarSlet
    Svar
    1. God tur, Mette. Håber du finder nogle lækkerier :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...