fredag den 14. marts 2014

Marapytta Jakker

Jeg må nok indrømme at jeg ikke er den store afslutter. Jeg er mere af en opstarter, der får en masse gode ideer og liiiiiige skal prøve noget af.

Derfor har jeg først fået Mads' jakke færdig nu. For jeg ville også sy en til Mille, og den brændte mere i fingrene.

Pyha det er noget af en proces, og jeg har sprættet op igen og igen. Men nu er jeg glad og tilfreds, og begge børnene har en hjemmegjort jakke til forår, sommer og efterår. Og Mille kan højst sandsynligt passe den igen næste år.





Modellen er en Asger Jakke fra Marapytta i str. 3 og 4 år.

Foer er Liberty i begge jakker, men yderstof er noget billigere og fra henholdsvis Stof-depotet og Stof og Stil. Lynlåsene er fra Stof2000 og Stof og Design i Kolding.

Det er første gang jeg syr i Liberty og jeg må nok sige, at det er en anden kvalitet end det, jeg normalt syr i. Man kan jo blive helt afhængig!

God weekend til alle i skønne blog-piger :-)

9 kommentarer:

  1. Så flotte, de skal nok blive et hit!!
    Hilsen
    Karen

    SvarSlet
  2. HOLD K... hvor er de flotte!!! Jeg vil altså også sy sådan en engang! God weekend :-)

    SvarSlet
  3. De er virkelig flotte! Hold da op helt op - jeg er jo misundelig - jeg vil også på Marapytta sykursus!

    God weekend til dig og dine :-)

    SvarSlet
  4. Vildt så flotte de er!! Wauw altså der har da været det store arbejde værd!! Flot med flot på :-)
    Knus

    SvarSlet
  5. Wauuu hvor er de flotte! Jeg har det ligesom Ann-Katrine, jeg MÅ snart på Marapytta kursus! :-) Hvor cool med to hjemmesyede mega seje jakker - dem kan du godt være stolt af :-D

    SvarSlet
  6. Wow, hvor er de flotte. Godt gået:-)
    Mange uafsluttede projekter, hmmm det lyder meget bekendt :-)

    SvarSlet
  7. Tak de søde beskeder :-) De er godkendt, så nu venter vi bare på varmere vejr så de kan komme i brug. Jeg kan kun anbefale Marapytta syskolen - den er det hele værd!

    SvarSlet
  8. Hvor er de altså fine Line! Det er virkelig godt gået at få syet til begge børn - det må have været et stort arbejde!

    SvarSlet
  9. Wow hvor er det godt at se at de begge er færdige!!! SÅ flotte:)
    Du ved du altid er velkommen til at komme igen og TUSIND tak for anbefalingerne.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...