lørdag den 29. marts 2014

Gymnastik

Så er gymnastiksæsonen slut for i år. Børnene har lavet forårsopvisning i den lokale hal, og jeg har touret lokalområdet med det hold, jeg har gået på. Jeg måtte dog også en tur på gulvet til børnenes opvisning da indmarchen blev for meget for dem. Men det har været et meget godt billede af, hvordan sæsonen har været. Det har været lidt rigeligt for Mads at skulle være i gymnastiksalen uden en af sine forældre.
Så som den eneste forældre var jeg også lige med til indmarchen. Jeg jeg skulle virkelig kæmpe for ikke at lade en tåre trille, da vi travede ind på gulvet. Jeg har meget let til tårer, specielt i glædelige situationer, og ved første gangs situationer. Børnenes første gymnastikopvisning - det er da stort!



Da vi nåede til selve opvisningen, blev det for meget for Mille, men Mads var klar på spilopper og drønede rundt på banen.

Min egen gymnastiksæson sluttede før tid, da jeg har problemer med mit bækken. Jeg har fudnet ud af, at efter tvillingegraviditet er det blevet skævt... Så jeg er igang med et større stabiliseringsprogram. Jeg håber virkelig, at jeg er klar igen til næste år, for det gør mig SÅ godt at komme afsted en gang om ugen og give den fuld gas.
Der blev ikke taget billeder af min egen opvisning, men det er også godt det samme i det slimfit udstyr vi har på i lilla og orange... Så det må I tænke jer til.

Denne weekend står på visit hos venner, besøg af andre venner, og test dag hos Universe.

Rigtig god weekend til jer alle :-)

2 kommentarer:

  1. Og så trækker man vejret helt ned i maven og synes faktisk det er helt rart at sæsonen er færdig, har jeg ikke ret...?
    Hvilket hold har du gået på??

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gir rigtig meget god tid til andre ting. Vi er noget hængt op igennem sæsonen. Jeg gik på Erfarne frøkner og fruer. Hvilket hold har du gået på? Og skal I til galla i Maj?

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...