onsdag den 7. november 2012

Min første give away

Nu er det tid til min første give away. Nu vi er gået ind i den kolde tid, bliver handsker og luffer fundet frem.

Jeg er selv rigtig glad for mine hakkede luffer i uld. De er så tætte, at de er perfekte i den danske kulde, der ofte også er meget blæsende. Selv på cyklen kommer vinden næsten ikke igennem.

Du er nu så heldig, at du kan vinde et par hakkede luffer fra Kahr Kreations hakkenål i farvevalg fra det nederste billede. De kan enten være til dig selv eller en julegave. Vinderen trækkes den 25. november, så de kan nå at være fremme inden juleaften.


 
For at deltage gælder følgende regler:
  • 1 lod: 1 kommentar
  • 3 lod: fast læser + 1 kommentar
  • 5 lod: Linke til giveaway på egen blog med billedet ovenfor + fast læser + kommentar
Skriv hvor mange lodder du deltager med og hvilken farve, du gerne vil have lufferne i.
 

Pøj pøj til alle og ha en fantastisk dag :-)

28 kommentarer:

  1. Jeg er klart med på 4 lodder :)
    Jeg ønsker mig et par i den karrygule, den blå/turkis nederst (ved siden af den røde) og den støv grønne!
    kh Libbie

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Libbie
      Det er nogle fine farver du har valgt. Bare lige for at være total detalje rytter - er det mon 3 eller 5 lodder du er med på?
      Kh Line

      Slet
  2. Super sejt. Jeg er med på 5 lodder.
    Og hvis jeg vinder kunne jeg tænke mig dem i grå og karrygule.
    Kh Susanne

    SvarSlet
  3. Hvor er de alt for skønne, jeg er med på 5 lodder. :)
    Jeg ville elsker dem i brune nuancer til min brune taske og min sorte jakke.

    SvarSlet
  4. Ih så fine jeg vil rigtig gerne være med- 3 lod til mig:) og skulle jeg være heldig tænker jeg Bordeaux, karry og mørkegrå kunne være fint:) go aften Kh Mille

    SvarSlet
  5. jeg tager 2 lodder og lyserød er lige min farve :)

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  6. Jeg er med på 3 lodder, jeg vil gerne have samme farve som dem du har lavet :-)

    SvarSlet
  7. Jeg vil rigtig gerne have 3 lodder, sådan en flot gave er jo ikke til at stå for:-)

    SvarSlet
  8. Uha de kunne lune rigtig dejligt på mine hænder, jeg er med på 3 lodder, hvis jeg er heldig vil jeg gerne have dem i karrygul, mørkegrå og støvet grøn

    SvarSlet
  9. carry, grøn og beige er min favorit, 5 lodder:)

    SvarSlet
  10. jeg kunne godt tænke mig dem i rød/grå eller noget pink!

    Jeg nupper 5 lodder

    kig forbi min giveaway

    SvarSlet
  11. Jeg snupper 3 lodder :) de ser virkelig lækre ud.
    Jeg er til grå, lyserød, mørkelilla ;)

    Mette_vindfeld@msn.com

    SvarSlet
  12. Deltager med 3 lodder :-)

    vil gerne have dem i lilla, bordeaux og sort

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Jeg vil meget gerne have ådan et par dejlige luffer i børstet blå, grå og karry de vil passe så godt til min dejlige vinter jakke :o)

    SvarSlet
  14. Jeg er med på 1 lod, og kunne godt tænke mig et par i helt røde. :)

    millamusen@jubii.dk

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet
  15. Jeg vil gerne være med på 5 lodder:-) jeg ville nyde de dejlige luffer til vinterens gåture med hundene..

    SvarSlet
  16. 5 lodder :) lilla nuancer til mig :)

    deltag gerne i mine give aways også:
    http://krea-kaos.blogspot.dk/2012/11/jule-give-away.html
    http://bullermusen.blogspot.dk/2012/11/bloggens-frste-give-away.html

    SvarSlet
  17. Bordeaux kombineret med grå og sort...det er da swag....specielt for min datter i sjette klasse, der så vældig gerne vil være en ener i vores lille landsby, men som alligevel ikke tør skille sig For Meget ud. Ønsker der er held til hende med tre lodder. Hilsen Marlene...1i11e.1u11e@hotmail.com

    SvarSlet
  18. Vil rigtig gerne være med på alle 5 lodder.
    Er jeg den heldige, som endelig kan få nogle fede luffer ( Kan slet ikke finde noget i butikkerne som jeg gider og som jeg synes er varme nok ), så ville jeg elske en overraskelse. Måske med lækre varme farver, men lige som du synes de skal se ud :)

    SvarSlet
  19. jeg er med på 3 lodder :)

    SvarSlet
  20. Ih, en sød give away! Jeg deltager med tre lodder :-)
    Hvis nu jeg er så heldig at vinde, ville det være helt perfekt med farverne, de to nederste i højre hjørne og den mørkegrå/brune næstøverst lige under den lillae :-)

    SvarSlet
  21. sikke en fin giveaway, jeg vil meget gerne deltage med tre lodder :) heno26@hotmail.com
    jeg foretrækker farverne lilla, beige og hvid.

    SvarSlet
  22. FED GIVE AWAY!!! Mine fingre er allerede dybfrosne og de skulle så meget være til mig selv :)

    Jeg deltager med 3 lodder, og skulle jeg være den heldige skulle vanterne være i noget brun/lilla/pink-ish tror jeg :)

    SvarSlet
  23. De ser godt nok lækre ud!
    Jeg er med på 3 lodder. :)
    - Jeg vil gerne have et par i støvgrøn kombineret med den lidt mørkere grøn/grå-agtige farve, hvis jeg er så heldig at vinde.

    ciafransberg@yahoo.dk

    SvarSlet
  24. Uuuh, jeg kunne virkeligt godt bruge et par luffer i grå, karry og bordeaux :-D
    Jeg er med på 5 lodder.
    Kh. Trine

    SvarSlet
  25. Jeg vil gerne bede om 3 lodder her på falderebet :)

    SvarSlet
  26. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder :) Mangler sådan et par luffer da mine er gået i stykker :)
    Og i farverne grøn/brun/beige :D Kunne være fedt

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...