fredag den 23. november 2012

Man må vel godt...

købe fødselsdagsgaver til sig selv, ik?

Jeg er en total succer for tilbud, så da jeg øjnede muligheden for at få proceeenter, kunne jeg ikke dy mig.

Jeg købte disse to skønne lysestager


En julegave til manden og jeg selv fra børnene...., En slikskål til familien- Og så også lige en vase til blomsterne... Som faktisk blev til to, fordi den første var med skår, og så sendte de en ny uden at ville have den skårede retur

Jeg synes det her indlæg lyder bekendt... kan det have genklang af en skoreklame jeg har set nogle gange... Nå ja, det er altid godt at have undskyldninger for at benytte sig af et godt tilbud. Er du også en tilbudssucker?

I går var jeg en tur i bølgen blå inden strikkeklub. Det er helt fantastisk at være i vikingeklubben om aftenen. Det gør oplevelsen meget mere intens. Saunaen er åben torsdag aften så det er en rigtig velvære oplevelse. Og med strikkeklub bag efter er fuldt opladet til en ny dag med feberramt dag og juletræstænding.

Ha en go dag sammen med kong vinter :-)

2 kommentarer:

  1. Sikke nogle lækre ting du har fået købt. Man må hellere end gerne købe sine egne gaver. ;) Jeg er helt vild med fadet.
    Jeg elsker også selv tilbud, men jeg må holde mig i skinnet, desværre er der en ret så stor udgift på studiebøger ingen til januar. :(

    SvarSlet
  2. Åh ja bogindkøbene kan jeg godt huske. Det kunne hive tæppet væk under enhver udsalgsglæde... Et år var jeg så heldig at vinde 5000 på skrabejulekalenderen. Den dag bankerne åbnede - og udsalget gik i gang - strøj jeg ned i Århus city og brugte alle pengene på udsalg. Det var dejligt :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...