torsdag den 6. juni 2013

Smugkig fra mit krearum


Der er stadig flyttekasser, der skal tømmes og ting der skal sættes på plads og i orden. Men vindueskarmen i mit krearum har jeg fået "indrette". Så langt så godt.
 
I min vindueskarm står der gamle arvede ting blandet med nyt og fancy.


 
Jeg fandt en plexikomode i REMA1000 for noget tid siden som endelig er kommet frem og kan indeholde mit masking tape og filtkugler
 


Jeg har arvet en krukke i udskåret elfenben fra min farfar. Der er plads til en masse spændende ting



Mine strikkepinde står i en evers bolchebeholder fra da min mormor og morfar havde købsmandsforretning


Nu glæder jeg mig til skrivebordet bliver ryddet, så jeg kan få symaskinen frem igen. Jeg er ved at have voldsomme abstinenser. Måske jeg lige kan skubbe lidt til tingene, så der kan blive lidt fri-plads. Så kan oprydningen vente til senere...

Ha en dejlig lille-fredag :-)

7 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig udsigt og vindueskarmen er fin. Jeg er vild med kommoden fra Rema.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Nogle dage går der heste på marken lige udenfor vinduet. Det er bare rigtig hyggeligt :-)
      Kh Line

      Slet
  2. Sikke en skøn udsigt, det bliver guld at sidde der og sy omgivet af skønne ting.
    Kh Susanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er meget inspirerende at sidde og kigge ud :-)
      Kh Line

      Slet
  3. ØØØØJ, hvor lyder det fantastisk at have sit eget krearum og så med den fantastiske udsigt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er ikke så ringe. Men det er en stakket frist, for når børnene ikke skal sove sammen mere, kommer manden og jeg til at dele kontor igen... Jeg er dog ikke sikker på der bliver plads til hans ting ;-)

      Slet
  4. Ååårh, hvor skønt - et HELT krearum :-D Og sikke en udsigt, suk :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...