lørdag den 15. juni 2013

Kork og neon

Der har svævet en kreaboble rundt i min krearum, siden vi flyttede ind, med alle de spændende projekter jeg har haft i støbeskeen. Jeg har dog ikke rigtig kunnet se til dens side med dåbskjole-broderiet hængende over mit hoved. Men nu hvor det er klaret, og kjolen er sendt videre, har jeg prikket hul på boblen. Det har i første omgang kastet en korktavle med neonorange kant af sig. Jo jo jeg er vel-inspireret af Ferm Livings tavler. Dog er denne korktavle fra Søstrene Grene til 8,40 kr for en kvadratisk tavle og meget få penge for en tube maling fra samme sted. Med de rette værktøjer er denne fine hus-formede tavle fremkommet.



Nu skal den bare finde en plads på væggen. Indtil da nyder jeg den stående på mit skrivebord.

Ha en rigtig dejlig lørdag :-)

2 kommentarer:

  1. Den er så fin. jeg har også en til at stå, er bare ikke kommet så langt endnu...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anita. Det er lige til at gå til :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...