lørdag den 6. september 2014

Weekend på næsen

Nu hvor weekenden for alvor banker på, vil jeg tænke på for et par uger siden, hvor vi var på familietur til Mols og Djursland. Min yngste kusine blev 13 år, og jeg futtede afsted med ungerne til Ebeltoft.

Jeg havde glæder mig helt vildt til at se mine mostrer, onkler, fætter og kusiner. Men jeg faldt i søvn sammen med ungerne kl 21.30... Der er ikke noget der er så skidt, at det ikke er godt for noget! En god nats søvn betød en frisk familie fra morgenstunden. Lørdag formiddag hyggede vi os med at gå en tur i Ebeltofts gågade. Det er bare indbegrebet af feriestemning for mig. 

Fra lørdag til Søndag var vi i mine forældres sommerhus sammen med mine forældre. Der hyggede vi os med at plukke hyben, kaste sten og finde mariehøns.

Det endte med at blive en meget effektiv weekend på besøgsfronten. På vej hjem søndag var vi i Ikea i Århus og forbi mosteren til en kop kaffe og lækker kage. Så var der tanket op på familiekontoen!

Hvad denne weekend byder på, er stadig uklart. En Københavnertur med husbonden eller en afslapningsweekend i hjemlige omgivelser? Det vides endnu ikke...

God weekend til dig :-)














Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...