lørdag den 6. september 2014

iMac cover #1

Det er vist ingen hemmelig, at jeg er meget stor fan af Line og hendes syskole Marapytta. Jeg har været afsted to gange. Første gang på jakke-workshop, og sidst til fri-syning-workshop, hvor jeg også fik tegnet et par mønstre af fra hendes skønne samling.

Hvad jeg dog ikke fik tegnet af, men er helt forelsket i er hendes quiltede iMac cover med lynlås. Jeg har ikke haft en anledning til at lave et, indtil min kusine spurgte, om jeg ville lave et cover til hendes nye iMac, som hun skal bruge på gymnasiet. Jeg tænkte straks på Lines cover.

Jeg fandt nogle lækre kobber lynlåse i Stof og Stil og dykkede ind i stofskabet for at finde egnet stof og pladevat. Jeg lurede på nettet og brugte alle de teknikker, jeg har lært på Lines syskole. Og sørme om der ikke kom et lækkert iMac cover ud af det!

Min kusine foretrak dog mit andet forslag, der involverede filt og elastikker. Det viser jeg i et andet indlæg.

Nu vil jeg gå i charme offensiv og forsøge at få en lille laptop på mit arbejde, så jeg kan begynde at bruge dette lækre cover.






6 kommentarer:

  1. Hvor er det bare super flot :)

    SvarSlet
  2. Er da tosseVILD med det. Har syet penalhus, yogataske mm i det stof. Såååå fint.
    Må på jagt efter de lynlåse��:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er noget godt kraftigt stof. Egner sig måske ikke så godt til quiltning, da man ikke rigtig kan se det. Men slidstærkt! Du må på jagt. De er SÅ fine de lynlåse :-)

      Slet
  3. hvor ser det super sejt ud- jeg sidder da nærmest og savler ;-) og du er bare dygtig til at bruge det du har lær t hos Line og alle andre steder!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak EK :-) Du kender da også Lines syprocesser fra hendes syskole, så det kan du da sagtens gøre efter :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...