fredag den 26. september 2014

Popkornspude

Vores 2 skamler blev til 3 over sommerferien, og siden har den ene fået en popkornpude monteret. Den gør skamlen blødere at side på, og så kamouflerer den de første hak i malingen. Jeg overvejer, at hækle en mere i mere brunlig grå, som vil passe til Hay tæppet på briksen.

Opskriften er fra Maries ideer, og garnet er Nepal fra Filcolana. På vej hjem fra strikkeklub-træffet i Århus kørte jeg forbi TerapiHobby i Hasselager. Det sted er et besøg værd! Jeg vil sige, at man skal vide, hvad man går efter, for der er SÅ mange ting på hylderne. Men der er penge at spare og et stort udvalg. Jeg kom ihvertfald hjem med 20 nøgler Nepal og en pakke kantbånd til en god pris! I love discounts!

Go weekend, når I når så langt!





8 kommentarer:

  1. Sikke en fin pude - det ser rigtig godt ud.
    Jeg bor i Mårslet ikke så langt fra Hasselager og har også været forbi Terapihobby - Jeg synes især den er fantastisk pga den store papirafdeling - her kan man bl.a. købe sangskjulere til konfirmationer mage til dem fra 80'erne:) Det er ren retro:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak hvor er du sød, Mette :-)
      Det er et fantastisk sted, og et anderledes sted. Det skal bare opleves!

      Slet
    2. Dine skamler er iøvrigt også rigtig fine - Jeg er på udkig efter nogle til min søns værelse. De skal bruges til et væghængt skrivebord - er disse mon fra Trævarernes udsalg?

      Slet
    3. Tak Mette :-) Det er præcis der de er fra. De fås i 3 højder. Dette er den mellemste på 60 cm

      Slet
    4. Der må jeg ind forbi. Det er en rigtig god idé med "nøgne" fødder på en malet skammel - bilder mig ind at de holder pæne lidt længere - måske især vigtigt på drengeværelset:)

      Slet
  2. Uh skønt fif. Jeg MÅ da til Hasselager snart:-)
    Hvad hedder de skønne skamler?!
    Flot pude. Kh Jonna

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Jonna :-)
      Du MÅ bare forbi - der er ALT!
      Skamlerne er fra Trævarernes Fabriksudsalg og har fået en klat gul maling.
      Kh Line

      Slet
    2. Gad vidé om ikke jeg kan klemme det ind i efterårsferien en dag;-)
      De skamler er så fine. Kh

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...