søndag den 13. januar 2013

Strikkekurven er tom

Blogger driller mig, så jeg har måttet rekonstruere dette indlæg.

Nu hvor jeg har fået færdiggjort mine seneste strikkeprojekter, som du kan se her og her, går i overvejelser om hvad det næste projekt skal være. I dag har jeg haft mit garnlager pakket ud. Og blev faktisk helt svedt over det kæmpe lager, planlagte og glemte projekter, som jeg har garn til.


Jeg har helt utrolig meget ren ny uld, da jeg havde en svaghed for valkede ting for et par år siden. Jeg må virkelig have noget mere gang i pindene, så alt dette garn kan omsættes til noget lækkert bla. til vores nye hus.

Jeg har set mig varm på en valket rund pude, som jeg så et sneak peak af hos Stine. Desværre kommer den først i et blad om nogle måneder. Og så er gode råd dyre. Jeg er dog så heldig at jeg har fundet en opskrift på en rund pude, som jeg så lige skal have omskrevet til størrelse valket pude.

Jeg har også et projekt på beding, som skal blive en basker hue til Mille. Og så kom  jeg til at købe noget lækkert gult garn for lidt tid siden som skal blive en cardigan til mig selv. På pind 5!

 
Så der bliver projekter nok at lægge i strikkekurven i stuen. Jeg har fået den af min mor, som brugte den til hendes strikketøj under hendes strikkekarriere. Nu hygger den i mit kreahjørne i stuen.
 
 
Jeg ender nok med at tage hul på alle de ovennævnte projekter på samme tid. Jeg kan godt lidt at have lidt at veksle mellem. Kender du det?

God søndag til jer alle :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...