søndag den 20. januar 2013

Pandebånd

I dag skal jeg til Odense og besøge min søster i Odense. Børnene skal med, mens faren skal ud og vifte lidt med ørerne på egen hånd. Det skal jo også til engang i mellem.

For 2 år siden strikkede og hæklede jeg et sæt til min søster med halsrør, hue og luffer. Hun har været vildt glad for det, og har spurgt, om ikke jeg vil lave et pandebånd til hende. Og selvfølgelig vil jeg det. Jeg har set pandebånd mange steder i blogland og i butikkerne så det er blevet til et pandebånd i perlestrik med en "sløjfe".



Det er et dejligt nemt og hurtigt projekt. Nu håber jeg bare, at hun kan passe det og bliver glad for det.

4 kommentarer:

  1. Hvor er det fint. Jeg synes perlestrikken gør det mere feminint.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lena. Jeg er ret vild med perlestrik udtrykket

      Slet
  2. Det er ret fint. Har du en opskrift på det?

    Kh Bodil

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det. Ja jeg laver lige en DIY på det.
      Kh Line

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...