onsdag den 19. september 2012

Hæklet suttesnor

Ved fundet af bomuldgarnet er der også dukket nogle halvfærdige projekter og clips op. Jeg har set en masse udgaver af suttesnoren i blogland, så jeg vil lige vise en af de suttesnore, jeg hæklede til børnene, da de var helt små.
 
De er ret gode og super til at holde styr på sutten, når de sidder i bilen som helt små, og den hele tiden hopper ud af munden. Men også da de bliver større og smider sutten fra sig, når vi er ude at køre i klapvognen.
 
Mads havde specielt en periode her i foråret, hvor han vældig morede sig med at smide sin sut ud af vognen,når vi gik tur. "Hov!" sagde han så. Men da suttesnoren så kom på, og sutten hang der og dinglede, måbede han noget.
 

Jeg har  foldet den ene ende af suttesnorten om sutten og fastgjort den med en knap. Suttesnoren bliver sat fast i barnets tøj med clipsen.


Jeg fandt nogle rigtig søde clips med træfigurer på på nettet til ikke særlig mange penge. Men jeg husker desværre ikke, hvilken butik det var. De havde kun pigefigurer tilbage, og derfor fik Mads en almindelig clips i hans,  som er købt i Stof2000.


Nu da vi forsøger at nedsætte brugen af sut, er suttesnoren ikke længere i brug hos os. Men det er en rigtig hyggelig barselsgave.

Ha en god dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...