lørdag den 15. september 2012

Bomulds-gemmer

Blogland er og bliver bare er et skønt sted. Der findes så meget inspiration derude, fordi så mange er villige til at dele ud af deres gode ideer og kreativitet. Tusind tak for det!
Endnu engang er jeg blevet inspireret og kom i tanke om en pose bomuldsgarn, jeg havde liggende. Det er indkøbt til at lave suttekæder af. Men som det fremgår af billedet, er der ikke brugt meget af det...


 

Jeg blev inspireret hos hende her til at lave et hæklet iPad sleeve i meleret mønster - altså med to forskellige farvet garn på nålen. Det er blot et midtvejs billede. Det er længe siden jeg har hæklet men hvor er det fedt at få gang i nålen igen :-)



Ha en rigtig god lørdag aften derude. Mon der er flere end mig der skal se Matador? Et fantastisk program at se og samtidig nørkle :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...