mandag den 26. august 2013

Weekend i det muntre køken

Vi har haft en herlig weekend uden mange planer. Vi har haft besøg af venner og gode legekammerater, og jeg har fået lavet diverse snacks til ugens komme. Nu er jeg ikke den mest ivrige kok, min mand vil nok mene at det er årets underdrivelse, men lørdag formiddag tog det mig pludselig. Boller, 2 slags mandler og squash kage blev det til. Børnene var meget ivrige for at deltage, hjælpe og smage undervejs. Men med 4 så nysgerrige hænder, blev jeg helt stresset og måtte sætte dem igang med en nogle lege.
 
Og så får jeg tanken om jeg er en dårlig mor, fordi jeg ikke lige involverer børnene i madlavningen. Men ærlig talt kan jeg ikke lige overskue de små hænder i nærheden af røremaskinen og det varme komfur.
 
Hvornår begyndte du at have dine børn med i madlavningen?
 
Her er et par billeder fra weekendens hygge og afslapning, og kokkereren.
 
Jeg passer da lige i bamses seng

Guitaren er bare det mest populære legetøj lige nu

Boller til den kommende uge

Lakridsmandler in the making

Saltmandler in the making
Ha en rigtig dejlig mandag eftermiddag og aften :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...