onsdag den 20. august 2014

Opfølgning på trippel-kantbånd

I forbindelse med indlægget om bukser med trippelkantbånd, lovede jeg at vise lidt flere billeder af kantbåndet.

Man kan købe det hos Kvikstof i Haderslev. Deres telefonnummer er 74 53 18 88. De sender gerne. Jeg købte det godt nok for godt et år siden, så jeg kan ikke love at de stadig har det. Men det er da et forsøg værd.


Jeg købte disse tre udgaver. Det er kun det grønne, jeg har brugt af. Umiddelbart synes jeg, det virker bedst til lommer, da der er lidt stift i det pga de tre lag.

Har du nogle gode ideer til hvad det kan bruges til?

4 kommentarer:

  1. Jeg har også metervis liggende og brugte dem til Emil´s bukser da han var mindre. Men det er stift synes du ikke???
    Jeg er også modtagelig og åben overfor nye idéer...

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ved dig jeg blev inspireret i sin tid, Libbie :-) og jo jeg synes også det er noget stift. Så det sætter sine begrænsninger...

      Slet
  2. Uhh det ville også være sådan noget jeg kom til at købe... og så have liggende... Det ser rasende smart ud. Kan det ikke bruges ned langs siden på bukserne, eller under liningen, hvis man sætter sådan en på? Eller til en krave/hætte på en f.eks en anorak i noget kraftigt stof?

    SvarSlet
    Svar
    1. Sikke nogle gode forslag. Jeg skal vist prøve den lilla ned langs siden på et par fløjlsbukser. Tak for inspiration :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...