onsdag den 29. januar 2014

Slips-over til Mads

I efteråret fik jeg fingrene i Børnestrik på pinde 3 1/2 - 4. Og på samme tur var jeg forbi Terapihobby i Hasselager og købe en masse Peruvian uld i forskellige farver. Jeg skal ikke stå tilbage for et godt tilbud! 20 nøgler til en meget billigere penge, end hvad det koster i butikkerne. Garnet ligger lige i den tykke ende af pind 4, men kan godt gå.

Det er ihvertfald perfekt til en slips-over til Mads. Jeg er begyndt på en i blå og gul. Den kommer til at passe perfekt til stjernesættet.


 
Det er et meget taknemmeligt mønster med ret og vrang og så lige en afveksling på mønsterpindene. Lige et mønster efter mit hoved. Nu hvor kulden endelig er kommet til det syddanske, må jeg også hellere få den færdig.

God dag i snevejret :-)

6 kommentarer:

  1. Mega flot mønster og farvesammensætning!! kh Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Maria, synes også at det spiller ret godt sammen.
      Kh Line

      Slet
  2. Den bliver så skøn... Helt perfekt til en lækker dreng

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, hvor er du sød Karen Elisabeth :-)

      Slet
  3. Wauw lækre farver og lækkert mønster.

    SvarSlet
  4. Jeg glæder mig til at se det færdige resultat!!! :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...