fredag den 15. marts 2013

Sommerkollektion til Mille #1

På kreaweekenden fik jeg lavet en hel masse, dog var der kun én enkelt ting, der blev helt færdig. Men med lidt tid ved maskinen får jeg efterhånden lidt mere færdig.

Her er første sæt:

Leggins, nederdel og t-shirt
 

T-shirt med blondeelastik kanter




Nederdel med hjertekant



Leggins med pyntesøm


Jeg købte 1 m stribet jersey og 1 m gul bomuld med blomster. Jeg har stort set brugt det hele og fået en masse herligt sommertøj ud af det. Det er dejligt at have en plan med det stof man køber, og så få det stort set opbrugt. Jeg har nok mest tendens til at købe til lager.

Jeg købte også noget bånd til detaljer. Hjertebånd til bunden på nederdelen og gult elastikblonde til kanterne på overdelene.

De forskellige detaljer har givet mig god mulighed for at lære min symaskine og dens forskellige sømme at kende. Det giver endnu mere blod på tanden til at kaste sig ud i nye projekter, når maskineriet er en fornøjelse at arbejde med.

Vi har påskeferie nu i 10 dage. Så jeg får forhåbentlig en chance for at få nogle timer ved maskinen. Vi har en del familiebesøgs-planer, så strikketøjet skal med. Jeg kan simpelthen ikke sidde og lave ingenting.

Hvad skal I lave i ferien?

2 kommentarer:

  1. Wow sikke en masse flotte ting du har lavet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helle. Jeg er også blevet godt tilfreds. Og det tyder på at Mille synes om det :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...