mandag den 4. februar 2013

Hvor får de det dog fra

Som jeg har skrevet om før, er Mille ret god til at snakke. Hun fortæller en masse forståeligt og kan sige flere sætninger. Hun er dog også begyndt at sætte rygter igang. Hun sagde f.eks. til daplejemoren; Mor, far, Baby. Det satte en hvirvelvind i gang af nysgerrige. Er der mon noget om snakken? NEJ, det er der ikke.

Men hvor søren har den lille pige det fra? En god forklaring har været at hun kam være nået til det tidspunkt, hvor hun er blevet meget optaget af babyer. Da jeg lige har købt en meter af dukkepige stoffet fra Stof og Stil, tænkte jeg, at så kunne jeg da sy et par dukkepiger.

I weekenden havde jeg lidt tid ved maskinen efter børnene var puttet. Det gav mig tid til at få "strikket" et par sammen. Dog ikke uden selskab.


Her er maskinparken og de igangværende projekter. Kan du øjne at der sidder en lille pige i baggrunden på sengen? Mille sov ikke og på et tidspunkt gav hun udtryk for sin utilfredshed med at ligge i sin seng. Så var gode råd dyre, for jeg var ikke helt klar til at indstille syningen. Så hun kom med ind i kreahulen, blev udstyret med pixibøger og sin dyne. Det var bare vildt hyggeligt.

Hun blev rigtig glad for sin dukkepige, og bestilte også en til Mads. Så det blev til to styk. De har fået er lille nulle-bånd i siden i koralneon og de har fiberfyld i maven.


Jeg har set dem mange steder i bloglang og har suget til mig af inspiration. Bl.a. her hos Christina og Maiken.

Mille har sovet med sin siden, så nu håber jeg at det har taget toppen af babysnakken.

God mandag :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...