torsdag den 12. november 2015

Livet med børn

Tingene går ikke altid lige som planlagt! Så i stedet for at trave gaden langs i København har jeg i formiddags siddet i et solrigt hjørne herhjemme og nydt en kop latte og strikket på min nyopstartede høstjakke, mens lillemanden sov i barnevognen.

Mads var rigtig skidt med høj feber i tirsdags, og da han kun lige havde svedt det sidste ud, da vi vågnede i går morges, kunne jeg ikke få det over mit moderhjerte at sende ham i børnehave med efterfølgende overnatning hos kammerat, når han ikke var helt på dupperne, for at moren kunne få lidt storby sus.

I dag var han frisk igen, og heldigvis skinnede solen, så jeg kunne tanke op på D-vitamin. Så gemmer jeg de gode forslag, I kom med til en anden god gang. Min barsel varer jo lidt endnu.

Rigtig god dag. Jeg håber også, at I bliver ramt at en solstråle.



4 kommentarer:

  1. Godt valgt - København løber jo ingen steder ☺️

    SvarSlet
    Svar
    1. hæ hæ nej de ligger der nu nok endnu :-)

      Slet
  2. Tænk på alle de penge du nu har sparet Line :)
    Godt valg, det kommer du aldrig til at fortryde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh ha kom til at tage til bys i Sønderborg den anden dag og bruge lidt i stedet ;-) Super godt sagt Libbie, det kommer jeg nemlig ikke til sy fortryde!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...