mandag den 11. maj 2015

Barselsstart

Endelig er den startet og den har været længe ventet - ca fra jeg startede på arbejde efter barslen med tvillingerne.

Jeg har en masse opgaver og projekter i støbeskeen. Jeg har tænkt meget over, hvad skal være klar inden baby kommer, og også hvad får jeg ikke lige tid til, når baby er kommet.

Det har givet mig en fin liste med ting at sy til baby og de to store, men også oprydnings- og sorteringsopgaver. Det betyder også, at der vil komme lidt til salg på bloggen, bla. en stor bunke kreabøger.

Nu vil jeg nyde resten af min latte hos den nye lokale kaffebar, inden turen går ud at handle og hente ungerne tidligt. Hvor er det skønt, det her barselsliv :-)

God mandag :-)

8 kommentarer:

  1. Rigtig god barsel til dig - det lyder som gode planer, du har lagt. Jeg vil glæde mig til at se dine fine kreaprojekter.

    SvarSlet
  2. God barsel :) lyder, som om du har rigeligt at bruge tiden op til fødslen med! Men så går tiden også bedst ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Dorte :-) Der er også et par måneder endnu, så det er godt at have noget at fylde tiden ud med :-)

      Slet
  3. Glæder mig også...går på barsel på onsdag. Min er planlagt meget lignende med praktiske og kreative projekter :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig til at se hvad du får bedrevet i din barsel, Anne :-)

      Slet
  4. ÅÅÅÅÅH BARSEL! Jeg glæder mig også til at jeg forhåbentlig en dag igen (og gerne igen-igen) skal på barsel.
    Lyder tll du har indledt den på bedste vis:-)
    Kh Jonna

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var en rigtig go start. Og ungerne kunne nyde godt af vafler efter børnehave :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...