onsdag den 21. januar 2015

Lulu kjole

Jeg stødte sørme på endnu et mønster jeg tegnede af på min sidste deltagelse i en Marapytta sy-workshop i Århus. Det er Lulu kjolen. Den syede jeg i November, da en af Milles veninder havde fødselsdag.

Den er dejlig nem at sy, og minder lidt om en model jeg har syet fra Ottobre.

Den første model jeg syede var med halsrib i samme stof som kjolen. Det viste sig dog at være så uelastisk at det blev umuligt at få den over hovedet. Jeg måtte derfor på den igen og sætte en anden rib i halsen.

Vi blev enige om at en gul rib var dejlig frisk, og så så jeg også lige mit snit til at sy et par matchende leggins.

Det hele strandede dog i min energiforladte December, så sættet blev først syet færdig på kreaweekenden.



Jeg ønsker jer en rigtig god onsdag :-)


11 kommentarer:

  1. Vildt flot med de gule leggins til!

    SvarSlet
  2. Den er da blevet super frisk med den gule rib. :-) flot kjole :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Linda :-) Det har vi brug for i den mørke tid

      Slet
  3. Ja, det er et lækkert mønster. Sådan et vil jeg gerne have fat i :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uha jeg synes alle Lines mønstre er lækre :-) Det er farligt at blive afhængig af

      Slet
  4. Sikke fin den er. Synes den gule er ret frisk her i vintergråvejret...

    SvarSlet
  5. Så flot, og totalt fedt med en gule kant!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...