tirsdag den 15. juli 2014

T-shirts - Boys Month #3

Jeg har syet et par raglan t-shirts til Mads. De passer godt til racer shortsene med det grønne. Jeg skal dog til at gå en størrelse op, da det er blevet en kort slim fit model... Så nu må det godt blive langærmede vejr igen, så Mads kan nå at bruge dem, inden han skyder for meget i vejret.

Stoffet til begge t-shirts er fra Stof2000 og lige nu på tilbud. Det med flyvemaskinerne er det mest lækre. Det er i en kraftig kvalitet. Hvorvidt det fnuldrer efter vask, må tiden vise. Oplægningskanten syr jeg med pyntesting i stedet for tvillingenål.



6 kommentarer:

  1. Skønne bluser! Det ser også rigtig pænt ud den måde du lægger dem op på! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ann-Katrine :-) så kan jeg bedre squize dem ind på billedet ;-)

      Slet
  2. Dejlige trøjer, håber sønnike får lejlighed til at bruge dem. Stoffet med flyvemaskiner er så fint. God ide med pynteoplægning.
    Hilsen
    Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Karen :-) Han nåede lige at fremvise flyvemaskinerne i børnehaven inden ferien og han var bare SÅ stolt af den. Så er det da noget ved!

      Slet
  3. De er super flotte Line - jeg kan rigtig godt lide "piping" kanten med ærmerne - er det mon rib stof?
    Kh,
    Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det, Mette :-) Ja det er den samme rib som jeg bruger i hals og ved ærme. Jeg klipper 2,5 cm bredt, folder det en gang og lægger det mellem når jeg syr raglansømmene sammen.
      Kh Line

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...