mandag den 25. februar 2013

Krympning på den fede måde

Sidste weekend havde jeg en krympe-ups'er. Men denne weekend havde jeg en af de gode krympeoplevelser.

Jeg har tidligere skrevet om forberedelserne til en rund valket pude. Jeg valgte seks farver ud som er blevet gentaget 3 gange. Den er nu færdigstrikket og valket. Den har fået lige den struktur jeg havde drømt om.


Halv pude

Hel Pude

Valket pude
Nu venter der et pressearbejde for at få gjort den helt rund. Den rette farve bagbeklædning skal findes, og så vil jeg sætte to store knapper i.

Der er dog bare lige en lille udfordring med hullet i midten. Det bliver lidt svært at få en knap til at sidde fat i et hul. Hm. What to do?

Har du en god ide til, hvordan jeg kan få lukket hullet?

5 kommentarer:

  1. Desværre ingen gode idèer. Men hvor den da bare fin :-) Deler du fremgangsmåde???
    Kh.

    SvarSlet
  2. Tak Marlene :-) Jo jeg kan godt lave en DIY. Kommer snareste.
    Kh Line

    SvarSlet
  3. Hvor er den bare blevet fin. Kan du ikke bare ri hullet sammen fra bagsiden.
    Uh glæder mig til den DIY.

    SvarSlet
  4. Tak, Susanne :-) jeg tænker at det blir sådan noget. Eller et lille stykke stof syet bagpå som knappen griber ned igennem. Jeg må se at få lavet en beskrivelse

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...