fredag den 4. januar 2013

Kærestetur

Vi tog en hurtig  beslutning onsdag aften og blev enige om at sende børnene i dagpleje de sidste to dage i ugen. Det kunne give os lidt tid til at komme ovenpå efter den sygdomsfyldte juleferie, og nå nogle af de ting vi blev nødt til at nedprioritere. Og få lidt voksentid og slappe af Og børnene fik en kort uge efter ikke at have været i dagpleje i næsten en uge.

I går tog vi en smut til Kolding for at få udsalgsshoppet lidt og komme på tur. En tur i Søstrene Grene og i diverse herretøjsbutikker gav pote.

Manden fik 3 par bukser, 3 skjorter og en pullover med hjem. Og jeg blev beriget med et fint udvalg af sager fra Søstrene G og et par mosh mosh bukser (som selvfølgelig ikke var på tilbud)

I Søstrene G fandt jeg lidt forskelligt. Stemplerne er vist i kategorien bedre sent end aldrig, for dem kunne jeg godt have brugt til mit papirler. Nu er de klar til næste år :-) jeg fandt også en rulle papir med et gråt grafisk mønster, en æske manillamærker og en tube lilla akryl maling. Har en forhåbning om at springe ud i sættekassebeklædning på et tidspunkt.



Efter utallige forsøg på at tage et godt billede af bukserne, måtte jeg opgive. Sorte bukser og efterårsbelysning er ikke en god ting.

Men mosh mosh bukser og min ikke eksisterende rumpette er et perfekt match. De er tilmed godkendt af Manden som ellers er meget kritisk, hvad angår bukser og min rumpette. Den er desværre forsvundet efter graviditet, amning og mangel på sport :-(

Det er skønt at være afsted bare os to vokse, få snakket sammen og kunne gå rundt i ro og fred uden at skulle have øjnene flere steder på én gang.

Jeg håber I har en dejlig weekend i blogland :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...