onsdag den 2. januar 2013

Forsinket julegave flash

Nok er vi gået ind i 2013 og juledagene for længst overstået, men vi har valgt at tage ferie de tre dage efter nytår, og da vi ingen planer har, bliver der god tid til at få samlet op på det sidste. Da vi har været meget syge i december med 2 x skoldkopper, 3 x influenca og også lige en omgang opkast nytårsaften, har der ikke været meget energi til andet end at få dagene til at hænge sammen. Jo jo Mille kastede  op lige efter droningens nytårstale, så der blev total panik og optørring. Men det var en børnefamilie vi var på besøg hos, så de var i træning. Og jeg var så heldig at passe tøj med moren i familien, så jeg lånte en kjole af hende, og Mille tilbragte resten af nytårsaften i sit nattøj. Og så kunne den überlækre nytårsmenu indtages. Desværre uden billeder, men det var bestilt på et lokalt spisested, og så skulle vi bare varme det op. Det kan anbefales!
 
Men for at vende tilbage til overskriften, vil jeg gerne vise størstedelen af mine julegaver.
 
Jeg fik en lækker bog af mine forældre, så vi kan blive bedre til at bruge resterne :-)
 

Et lækkert Georg Jensen viskestykke i de fineste farver. Jeg tror at de nyindkøbte Ikeaskamler skal males og tapeseres med inspiration fra disse lækre striber.


Bortset fra de skønne hjemmelavede gaver, fik jeg også denne kop af børnene :-) Okey jeg har selv købt den. Og Jens fik også en med far.


Et lækkert uldent tørklæde fra Noa Noa, og lidt til at gøre mig lækker med :-) Mascara, skøn pastel neglelak og læbestift, og ikke mindst en skøn ansigtscreme


Nu vil jeg klippe Isoli til en sweatshirt til Mads. Jeg er blevet ret vild med Isoli. Det er godt nok nemt at klippe og sy i :-)

God dag i det skønne vejr

1 kommentar:

  1. Sikke en masse lækre gaver du har fået. :) det lyder skønt med endnu et par fridage.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...