onsdag den 24. april 2013

Nye puder

Jeg har fået et par pudebetækker færdig. De blev påbegyndt på kreaweekenden i starten af marts, hvor jeg viste et lille sneak-peak her.
 
Puderne er lavet af stof fra Stof2000, neonkoral tittebånd fra Stof og Stil og en lynlås i den ene kant. Det var lynlåsene, der manglede, og da jeg ikke helt kunne overskue, hvordan det skulle gøres, har de fået lov at ligge lidt, så jeg kunne tage tilløb. Men nu er det lykkes, og på trods af at det ikke er det pæneste arbejde, jeg har lavet, er jeg meget tilfreds. Sort tråd gemmer sig godt i sådan et mønster.
 



Der er syet en stikning i koralneon langs med kantbåndet.


Pudebetrækket er nu pakket ned til de andre ting, jeg har købt til det nye hus, bla. den runde pude. De er en del af en stil-skifte-plan, jeg har med vores stue. Det begynder lige så stille at tage form.

Ha en dejlig dag :-)

6 kommentarer:

  1. Hvor er de fine. Det kan kun blive en lækker stue i det nye hus :) hvornår er det nu i flytter?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Mette. Vi flytter omkring d 1/6. Det har været længe undervejs, og nu er jeg ved at blive helt stresset over at skulle pakke. Jeg er ikke så god til det med flytninger... :-( Men når først alt er flyttet er det SÅ fedt.

      Slet
  2. Flot! Rigtig god detalje med neon striben :-)
    Rigtig god pakning og flytning når I snart kommer så vidt :-)

    SvarSlet
  3. Tak Nola :-) Uha ja pakning, hvis man bare kunne springe det over, blinke med øjnene og så stå ude i det huset med alle sine ting

    SvarSlet
  4. De er super fede! Lækkert print (og neon er bare stadig en fed detalje!) :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Trine :-) Jeg er også en sucker for neon

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...