torsdag den 13. december 2012

Two down - none to go

Det er lykkes at få begge spilopper smittes med skoldkopper, og det er vist så god timming, at det er ovre igen, inden vi rammer juleferien :-) I dag er jeg derfor hjemme med begge. Mille er indtil videre på udbryder-stadiet men har en masse pletter i hovedbunden. Og som den forfængelige mor jeg er på mine børns vegne, håber jeg, at hun undgår at få for mange i ansigtet, som kan blive potentielle ar. Hun er dog slet ikke berørt at det og er sit sædvandlige friske og meget snakkende jeg :-) Hun øver sig virkelig på sprogets nuancer for tiden.


Smiiiiiiil

Jeg er begyndt at smøre alle Mads' sår med en e-vitamin creme, jeg fik anbefales til mit kejsersnitat, for at gøre det pænere. For han har en del i ansigtet og det må da virke lige så godt på dem som på mit.

Hvad er jeres erfaring med skoldkopper og ar?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...