fredag den 7. december 2012

Skøn stof pusher

Åh jeg er helt høj over, at vi har fået endnu en stofbutik her i Sønderborg - Stof og Stil. Sikke mange lækre ting, og så er der SÅ meget af det.

Jeg havde taget en laaaaang seddel med inspireret fra deres katalog i går. Jeg endte dog med at begrænse mig. For nu skal jeg jo ikke sørge for at købe alt det, jeg gerne vil have på én gang, for butikken ligger på vejen hen til dagplejen :-)



Jeg kom hjem med en bordeaux babyfløjl med hjerter, turkis velour med stjerner, grålig jersey med bordeaux prik, en brun isoli, grøn bomuld med hvid prik og så et par abe strygemærker.
Jeg har tiltænkt patchwork stykket til knap produktion. Og Peter Pedal er i meget høj kurs herhjemme, så spilopperne vil blive glad for at have en fræk abe på deres bukser, kjole eller andet.

Til dem der overvejer at tage derud; de har ikke deciderede åbningstilbud, men deres restborde bugner. Så man kan godt være heldig at finde lige det stof, man søger som en rest på 1 - 1,5 m til en billig penge. Det er der, jeg fandt det meste af det stof, jeg købte.

Jeg vil finde et godt mønster på en heldragt, jeg vil sy op i Isoli til børnene. Kender du et godt mønster på en hel/hygge dragt?

1 kommentar:

  1. Uha en lækker lille bunke, guf guf. Stof 2000 har en heldragt i både de små og de store str. Meget enkel at gå til. God fornøjelse.
    Kh Susanne, suskreahjoerne.blogspot.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...