torsdag den 1. maj 2014

Påsken

Ups, så gik der lige 2 uger uden indlæg. Der har været fuld gang i det virkelige liv med arbejde, familie og en masse tanker om at få det hele til at hænge sammen. Det tyder på, at enderne kommer til at nå sammen, så jeg har fået fornyet energi til at skrive indlæg og dele mine oplevelser og krearier med jer.

Jeg har lidt indtryk fra Påsken som I ikke skal snydes for. Den gik med en masse hyggelige timer sammen med familie på kryds og tværs. Nogle af de beskrivende ord er homemade klipning, trehjulede cykler og æggefinding. Vi kom godt rundt i landet og vejret var med os.


Hjemmelavet frisørsalon med spejl holdt af skammel holdt af min fod...

Den første frokost på terassen i år

Mariager Bøgeskov på nippet til at springe ud

Mor, mine ben er trætte!

Indvielse af tre-hjulede med mor på slæb

Min elskede kusine får et lift


Æggefinding skydes igang

Der gåes all-in

Det nyeste skud på stammen bydes velkommen

Mit personlige æg

Mit personlige æg

6 kommentarer:

  1. Skønne billeder af din skønne familie...

    SvarSlet
  2. Hvor ser det bare hyggeligt ud, skønne unger du har.

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Mona :-) Det var også drønhyggeligt og dejligt med en lang ferie!

      Slet
  3. Hyggeligt, rart og afslappende:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Præcis - tempoet helt i bund - det er ferie!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...