søndag den 3. november 2013

Weekendhygge med Ole og nålen

I morges har vi bygget med Lego Duplo og lavet en fin garage til Ole Kittys traktor. Eller som andre vil kende den: Hello Kitty. Hjemme hos os er det Ole, og jeg kan ikke lade være med selv at sige det, for det lyder så sødt, når børnene siger det med fuld overbevisning.

Vi kan se hinanden igennem garagen :-)

Ole Kitty bakker ud

Mens børnene legede med Ole Kitty, har jeg hygget mig med min hæklenål og et projekt, jeg troede ville være færdigt for længst. For et par weekender siden fik jeg hæklet en stor lang hat, og den var virkelig stor - for stor! Så den blev trevlet helt op igen, og er nu godt på vej til at fremkomme i den rigtige form.


Ha en rigtig dejlig søndag :-)

8 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det er simpelthen guld-ord der kommer nogle gange :-)

      Slet
  2. Hehe, hvor er de søde. Det er nogle gange svært ikke at komme til at sige det samme som børnene, for det lyder bare sødere :) Magne har en fætter Severin, som han kalder Fætterin - og det kommer vi (og bedsteforældrene) også ofte til at kalde ham, det lyder bare godt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er så hyggeligt. Mon ikke han bliver ved med at hedde fætterin. Vi kalder alle køkkenrulle for kåldulle, som min kusine sagde som lille for 30 år siden....

      Slet
  3. Det ser vel nok hyggeligt ud! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også bare drønhyggeligt :-)

      Slet
  4. Duplo er også et hit hos Emil herhjemme og hiver vi kassen ned i køkkenet går der ikke længe inden de 2 store er med i legen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er legetøj hvor alle kan være med. Jeg er glad for at de endelig har fundet ud af at det kan bruges til andet end at kaste med...

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...