fredag den 11. oktober 2013

Tryk

Med Boligmagasinet er der i denne måned de skønneste tryk af Kristina Krogh. De minder grangiveligt om alle de fede collager, jeg ser rundt omkring i blogland. Hun bruger marmor, kork, træ og douce farver. Da jeg ikke selv er den store papir-haj, er de faldet i rigtig god jord her.

Det ene tryk har udfyldt den sidste tomme ramme på billedvæggen, som nu er fuldendt.

 
 


Det andet tryk har fået plads på væggen i mit kreaværelse, hvor jeg lige så stille er begyndt at samle på diverse kort og ting, jeg selv har stykket sammen.

 

Nu varer det ikke længe før weekenden banker på døren, og for nogen endda en hel efterårsferie. Vi nøjes med en weekend i denne omgang.

Ha nogle rigtig gode fridage :-)

4 kommentarer:

  1. Wauw hvor ser dine tryk godt ud på din
    Billedvæg. Jeg har også trykkede liggende, men jeg er i tvivl om hvilke rammer jeg vil have dem i. Men måske jeg i første omgang skal hænge dem op uden ramme - ja det er det jeg gør.
    Et projekt til efterårsferien.

    SvarSlet
  2. Tak Mette :-) en klat maskin tape og tryk, så kører du - et super efterårsprojekt :-)

    SvarSlet
  3. Ej, jeg er vild med din lille billedvæg!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...