torsdag den 13. september 2012

Impuls

...-køb i Stof2000. Det er bare SÅ typisk mig. Skulle bare lige se om de havde noget stof med fisk på, som jeg ville lave et iPadsleeve af til en kammerat. Det havde de ikke, men så havde de en masse andre lækre stoffer.



På restebordet fandt jeg en lækker fersken babyfløjl og en mærkeblå jersey rest. Mon ikke det sidst nævnte kan blive til en masse leggins til Mille. Til den ferskenfarvede fløjl passede det rød/orange svampestof rigtig godt, så der skulle også lige en halv meter med af det. Og så også lidt grønt...

 
Dog fandt jeg lidt til iPad sleevet, et par støv-grønne bi-knapper til lukningen. Jeg synes bare ikke lige jeg har noget stof der passer til dem... Men så kan de komme i gemmekassen og blive brugt til noget andet engang.
 
Det jeg er mest glad for er dette sommerfuglestof. Det er en let bomuld i en flot grøn farve som desværre ikke kommer til sin ret på billedet. Den ene sommerfugl er hvid med en sølv kant. Den anden er i rødlige nuancer med en sølv kant. Jeg vil sy en kjole og måske en vest til Mille i det.
 

Så lærte jeg noget nyt. Man kan købe quiltevat med mønteret printet på, så der er linjer at følge. Det er da smart!

Nu må jeg se at få det vasket så det er klar til at komme i brug.

God dag i Blogland :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...