tirsdag den 11. september 2012

Chris kom forbi til en gymnastiktime

Jeg er blevet inspireret af de mange fede Chris bukser i blogland og tænkte, at dem vil jeg også prøve. Børnene er startet til gymnastik, og der var der en dreng der havde et par på - super smart så han ud.
Så jeg har syet et prøvepar i noget ugle-rest-stof. De er super nemme at sy, og på overlockeren suser det bare derudaf. Man skal kun lige have gang i symaskinen en gang til stikning af kilen (hængemåsen).


Chris for

Chris bag

Men (der er altid et men....) så ser synes jeg ikke de klæ'r Mads så godt. Måske er det blemåsen, der ikke tager sig så godt ud, eller også er det bare hængerøvsbukserne, jeg ikke helt har forlignet mig med endnu.
Men som sagt er de begyndt til gymnastik, og så kan han da bruge dem der.

De går på et hold, der hedder Aktive fædre og vilde børn. Og da vi har tvillinger, bliver jeg "desværre" nødt til at tage med. Der bliver sat en masse forskellige baner op, og så drøner børnene (og forældrene) rundt og hopper og ruller og laver en masse spas. Det varmer i moderen gymnastikhjerte at se, at de synes det er sjovt.

Hvad laver I af aktiviteter med jeres børn?

2 kommentarer:

  1. Victor går til fodbold og gymnastik, Anna til spejder, Emil har jeg med til mor-far-barn og i dag starter jeg så som træner af et hold rytmepiger som Anna også skal gå på. Jeg håber hun bliver grebet af det og får lyst til meget mere, det vil i den grad også varme mit gymnastik-hjerte :)

    SvarSlet
  2. Jeg krydser fingre, både for din opstart og for at datteren din synes det er fedt ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...