søndag den 30. september 2012

Hvor heldig har man lov at være

Jeg har vundet endnu en give away ved By Kirsti :-) Gavekort til Citystoffer i Århus, hvor jeg handlede rigtig meget i min tid i Århus.


Det skal nok blive til nogle lækre ting til børnene. De har nogle rigtig fine jersey stoffer, så jeg må have lavet nogle fede t-shirts.

Men det bliver ikke i dag. Jeg var i byen i går og gik vist lige rigeligt til den med tequilaen... Det har ihvertfald givet en massiv hovedpine i dag, som jeg har fået lov at pleje i sengen hele formiddagen. Og nu skal jeg vist bare se forbrydelsen og så afsted til drømmeland.

God søndag aften derude :-)

2 kommentarer:

  1. Det var godt præmien kom frem, man ved sgu aldrig med post Danmark

    jeg glæder mig til at se hvad du får brugt gavekortet på! Der er så mange fine ting i deres webshop

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg glæder mig også til at få indkøbt nogle lækkerier :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...